שינוע ציוד רפואי

שינוע ציוד רפואי ותרופות - HLS

בשנים האחרונות בישראל, התפתחה תופעה של הובלת תרופות ושינוע ציוד רפואי בידי חברות שליחויות חיצוניות למוסדות הרפואה עצמם.

מוסדות הרפואה השונים – המרפאות, המעבדות ובתי החולים הפזורים ברחבי הארץ, מתמודדים עם חוסר בכוח אדם אצלם, הגורם להם שלא לעמוד בעומס שנוצר למול העלייה בכמות האוכלוסייה ובתוחלת החיים בישראל. המחסור בכוח אדם עבור שינוע ציוד רפואי, תרופות ודגימות, גורמים לפגיעה בפציינטים ובחולים ולכן נוצר צורך ממשי של מוסדות הרפואה השונים, להוציא את העבודה הזו לחברות חיצוניות.

מהם התנאים שחברת השינוע, צריכה לעמוד בהם ?

כל תרופה שאמורה להגיע למרכז רפואי כלשהו, צריכה להיות בתוקף ולהיות מאוחסנת בתנאים המתאימים טרם ההגעה אל היעד, כדי שתוכל לשמש את לקוח הקצה – הפציינט.

כל ליקוי שנוצר במהלך ההגעה אל המוסד הרפואי, עלולה בהחלט, להוביל למצב בו התרופה אינה שמישה ואינה יכולה לשרת את החולה שזקוק לה, שכן תרופות וציוד רפואי, זקוקים להובלה תחת קריטריונים אדוקים ומוגדרים מראש.

על כן, כל תהליך של שינוע ציוד רפואי, צריך להתבצע תחת ייעוץ ובקרה של גורמי רפואה.

שינוע ציוד רפואי – תפקיד עם אחריות גדולה!

ציוד רפואי, תרופות ודגימות רפואיות למיניהן, הם רגישים מאוד להובלה ועל כן נושאים בחובם אחריות עצומה.

על חברת השינוע, מוטלת האחריות להוביל את המשלוח הרפואי, תחת התנאים הנאותים הנדרשים על ידי המוסד הרפואי המשלח, במהירות האפשרית.

במקרים רבים מדובר על שליחות חיונית ברמה של חיי אדם ובמקרים אחרים, התוצאה של עיכוב במסירת החבילה או הובלה בתנאים לא נאותים, אשר פוגעים באיכות המשלוח, "רק" עולה בזמנו של המטופל, שידרש לחזור על בדיקה למשל וזה אף יפגע בקבלת הטיפול שהוא נזקק לו על מנת לשפר את איכות חייו (כאמור, במקרים ה"קלים יותר" ובמקרים הקשים יותר, תסכן את חייו של המטופל כשהטיפול הנדרש לו הוא בהול).

ציוד רפואי, תרופות ודגימות רפואיות למיניהן, הם רגישים מאוד להובלה ועל כן נושאים בחובם אחריות עצומה.

על חברת השינוע, מוטלת האחריות להוביל את המשלוח הרפואי, תחת התנאים הנאותים הנדרשים על ידי המוסד הרפואי המשלח- במהירות האפשרית.

שינוע תרופות

בדומה לציוד רפואי, גם הובלת תרופות ממלאת תפקיד מכריע ברווחת והצלת בני אדם. ממתקן הייצור ועד למדפי בתי המרקחת, מערכת ההובלה מבוססת חיונית לשמירה על שרשרת האספקה ​​ולהבטחה שלמטופלים תהיה גישה לתרופות הנחוצות להם.

תפקידה של הטכנולוגיה בשינוע תרופות

הטכנולוגיה ממלאת תפקיד חיוני במיטוב של תהליך הובלת תרופות. מערכות מעקב מתקדמות, ניטור בזמן אמת וניתוח נתונים מאפשרים ראות ובקרה טובים יותר על תנועת התרופות בדרכים. זה לא רק משפר את היעילות אלא גם משפר את הבטיחות ומפחית את הסיכון לזיוף תרופות.

לדוגמה, טכנולוגיית זיהוי תדר רדיו (RFID) נמצאת בשימוש נרחב בהובלת תרופות למעקב ומעקב אחר חבילות בודדות. תגי RFID המוצמדים למיכלי התרופות, מאפשרים ניטור בזמן אמת של מיקומם ומצבם. טכנולוגיה זו מאפשרת זיהוי מהיר של כל בעיה פוטנציאלית, כגון עיכובים או חריגות מתנאי האחסון המומלצים, ומאפשרת פעולות תיקון מיידיות.

לפרטים נוספים והזמנת שירותי שינוע ציוד רפואי>>