מהפכה בתחום הבריאות: עלייתן של בדיקות בבית והשפעתן על המטופל

מהפכה בתחום הבריאות: עלייתן של בדיקות בבית והשפעתן על המטופל - מאמר של HLS

תוכן עניינים

בשנים האחרונות חלה מהפכה של ממש בתחום הבריאות, עם העלייה המשמעותית בביקוש לשירותי בדיקות בבית. במסגרת שירות זה, מתאפשר למטופלים/לקוחות לבצע בדיקות מעבדה בבית, מה שמקל עליהם להשיג אבחנה מהירה וטיפול מוקדם למגוון לקויות ובעיות רפואיות. ישנם סוגים רבים של בדיקות אותן ניתן לבצע באופן זה כולל: בדיקות דם, בדיקות שתן, בדיקות נשימה ובדיקות עור. בדיקה מהירה בבית יכולה לשמש לאבחון מגוון רחב של מצבים רפואיים, כולל סוכרת, כולסטרול גבוה, מחלות לב, סרטן ועוד.

היתרונות להזמנת בדיקות דם בבית

בדיקות בבית הן פתרון מושלם עם כמה יתרונות בולטים:

  • נוחות: בדיקות בית מאפשרות למטופלים לבצע בדיקות רפואיות מבלי לצאת מהבית, מה שיכול לחסוך זמן וכסף.
  • דיסקרטיות: בדיקות בבית יכולות להתבצע בדיסקרטיות בבית, מה שיכול לעזור למטופלים להרגיש בנוח יותר עם הבדיקה.
  • מהירות: בדיקות מעבדה בבית יכולות לספק תוצאות מהירות, מה שיכול לעזור למטופלים לקבל אבחנה מהירה וטיפול מוקדם.

למרות היתרונות הרבים של בדיקות ביתיות, חשוב לזכור כי לא כולן יעילות באותה מידה. ישנן בדיקות בית שאינן מדויקות כמו בדיקות מעבדה ולכן חשוב לבחור בדיקות בית רק מחברה אמינה. בנוסף, חשוב לקרוא את ההוראות של בדיקה מהירה בבית בקפידה לפני ביצוע ההליך. במקרה של שאלות לגבי אופן ביצוע הבדיקה, חשוב להתייעץ עם הרופא/גורם רפואי המטפל.

סוגים של בדיקות דם ביתיות

ישנם סוגים רבים של בדיקות דם אותן ניתן לבצע בבית שיכולות לתת מענה מיידי לאבחון מצבו של הנבדק, בין הבדיקות שאנו ב – HLS מבצעים לדוגמא:

  • כולסטרול.
  • סוכרת.
  • HIV
  • הפטיטיס.

ומחלות זיהומיות אחרות.

כמו כן אנו מבצעים בדיקות לחץ דם, קצב לב וכו'.

השפעת בדיקה מהירה בבית על המטופל

בדיקות בית יכולות להשפיע לטובה על המטופל במספר דרכים. ראשית, הן יכולות לעזור למטופלים להשיג אבחנה מהירה יותר ובכך ניתן להתחיל בטיפול מוקדם, מה שיכול להוביל לתוצאות טובות יותר. שנית, בדיקות דם בבית יכולות לעזור למטופלים לחסוך כסף, שכן אלו לרוב זולות יותר מאשר בדיקות מעבדה. שלישית, בדיקות בית יכולות לעזור למטופלים לחסוך זמן. המטופל לא צריך לצאת מהבית כדי לבצע את הבדיקה, מה שיכול לחסוך לו זמן וכסף.

HLS פתרונות לוגיסטיים לשירותי הבריאות

חשיבות בחירת החברה המתאימה להזמנת בדיקות דם בבית יכולה להיות מכרעת ביותר אם מדובר על בדיקות דחופות ביותר ולכן טרם אתם בוחרים את החברה מומלץ לעשות סקר מקדים על מנת לוודא כי הבדיקות נעשות בצורה איכותית ומועברות לאבחון במהירות האפשרית. חברת HLS מעניקה בדיקות דם ניידות ושירותים לוגיסטיים כלל ארציים לגופי בריאות רבים כמו קופ"ח, ביה"ח, מרפאות, קליניקות וכו', להלן:

  • מרפאה ניידת הכוללת את כל הדרוש לכל טיפול רפואי.
  • מרפאות ניידות למכירה / השכרה כולל התאמה לצרכי טיפול מותאם.
  • מבנים ניידים מתקפלים המתאימים לצרכים שונים: אחסון ציוד רפואי, מרפאות ניידות (כמו בתקופת הקורונה) ואחסון.
  • שינוע מרפאות ניידות– לכל מקום בארץ נוביל עבורכם את המרפאות הניידות שלנו.
  • הסעות צוותים רפואיים ללקוחותינו (קופ"ח, ביה"ח, מרפאות) לכל מקום נדרש.
  • הקמת מתחמים לשירות רפואי בשטח: בהתאם לדרישה חברת HLS מסייעת בהקמה מלאה של מתחמים רפואיים, כולל הנעה לוגיסטית.

חברת HLS בעלת ניסיון רב בתחום הלוגיסטיקה לשירותי הבריאות. החברה מציעה ללקוחותיה שירות מקצועי ואמין, מחירים תחרותיים, מערך שירותים רחב, ניסיון רב בתחום הלוגיסטיקה לשירותי הבריאות.

אם אתם מחפשים חברה המספקת שירותי לוגיסטיקה לשירותי בריאות HLS היא הבחירה הטובה ביותר עבורכם. בין לקוחותינו: בתי חולים, מרפאות, ספקי תרופות, חברות ביטוח ועוד.